sobota, 1 stycznia 2011

HOROSKOP 2011 cz.1

HOROSKOP 2011 cz.1

Od wielu lat zajmuję się astrologią. Jestem też jasnowidzką. To ja odnalazłam miejsce pochówku przejechanego psa Reginy lat 54. To ja odkryłam z kim ś.p. Stefan – wówczas lat 46 – zdradzał Balbinę lat 43 (nigdy nie zadawałam się z żonatymi, Stefan oszukał nie tylko Balbinę, ale i mnie). Wreszcie to ja postawiłam sobie horoskop, ustalając przybliżoną datę śmierci mojego męża Józefa. Nie przekazałam mu jednak tej strasznej wieści, bo on już leżał pod kroplówką i przytomność odzyskiwał z rzadka, jedynie majacząc niezrozumiale.

Zatem do dzieła! Rok 2011 przyniesie nam 365 i tyleż nocy, ale nie każdy je spokojnie prześpi, bo planety nadal będą krążyć wokół Słońca, a Księżyc będzie uśmiechać się pełną gębą. Wilki będą wyć, a matki zmieniać pampersy swoim pociechom. Urząd Skarbowy nadal będzie wymagać złożenia w terminie PIT-a, a znany polityk rosyjski może zostać impotenetem. Sztućce nadal będą używane, ale mięsa na talerzach będzie mniej.
Tymczasem przejdę do horoskopu szczegółowego.

BARAN – był grubianinem w 2010 roku i chamski ogon komety nadal będzie go głaskać w 2011 roku. W lutym powinien kupić grzebień, bo fryzura zacznie mu się układać. We wrześniu możliwy dopływ pieniędzy. Wszakże dostanie spadek tylko wówczas, gdy nie udowodnią mu morderstwa na bogatym krewnym.

BYK – partner przyprawi mu rogi, ale w 2011 Byk będzie w stanie to wybyczyć. W marcu Byki powinny skupić się na garncu, bo nie będzie co w niego włożyć. W czerwcu powinien dorobić na zbiorze truskawek. Szczęśliwy kolor – karminowy. Dobrą karmę Byk znajdzie, wpatrując się w skupieniu w muletę.

BLIŹNIĘTA – ludzie spod tego znaku będą w 2011 roku się świgać. Co to znaczy, nie wiadomo, ale na pewno będzie nerwowo. Bliźnięta postawią na emocje i owładnie ich silne uczucie. Uwaga! Nie wszyscy muszą zaakceptować wasz narcyzm. Szczęśliwa pozycja – stanie na głowie. Fartowna gra w karty – Piotruś.

RAK – Raki w 2011 roku będą najbardziej rozpustne. Orgie, libacje i 48h na tzw. dołku to będzie ich codzienność. W tym roku zatęsknią do słońca, omijając solaria, ale mogą mieć podkrążone oczy. Ulubiona bielizna – brak. Szczęśliwy numerek – zero. Na koniec roku mogą też wyjść na zero, zostając domatorami pod mostem.

LEW – w 2011 roku Lwy zainwestują w przyszłość. Jeśli będą wprawiać sobie sztuczne zęby, to tylko złote. Lwy chcą lśnić, dlatego będą smarować twarz kremami tłustymi. Podążą tam gdzie inni odpuszczą, bo ich szczęśliwy aromat w 2011 roku to siarkowodór. Rada: grajcie w Chińczyka na pieniądze!

PANNA – osoby spod tego znaku nadal będą miały przechlapane. Prawdopodobnie Panny odnajdą siebie, ścigając kieszonkowców w środkach komunikacji miejskiej. Panny ze wsi muszą puszczać żurawia do studni, gdyż echo będzie im podpowiadać dalsze kroki. Seks – spełnienia szukaj podczas pełni Księżyca. Dobry znak – nie licz na to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz