piątek, 22 listopada 2013

O łokciach, obcasach i roztaczaniu uroku.

Roztaczanie uroku kobietom najlepiej wychodzi w krajobrazie górskim lub na prześcieradle. W każdym razie na wyciągnięcie ręki muszą być roztocza. Albo piękne schrony poradzieckie w linii Mołotowa znajdujące się w Roztoczu Wschodnim, albo sytuacja, gdzie rolę gra naskórek lub napletek, który przecież też jest wielkim przysmakiem roztoczy. W jednym i drugim przypadku liczą się wysokie obcasy, które damską łydkę szlachetnie wysmuklają i powodują, że prześcieradło staje się parkurem, na którym nierzadko odbywają się zawody WKKW.

Kobiety najlepiej roztaczają swój widok korporacyjnie, gdyż z tłumu asystentek i sekretarek najłatwiej wybić się poprzez wysoki obcas, podbicie kopyta oraz prosty szew pończochy biegnący wzdłuż nogi. Od pięty do mroku spowijającego pośladek, jaki daje cień kusej spódniczki. Urok najlepiej roztaczającej obcasowe wdzięki kobiety chwytany jest w locie przez prezesów, dyrektorów i kierowników. W smutnej ciszy zaplecza, magazynu, czy pakamery jest też kontemplowany przez szeregowych pracowników, a potem wizualizowany w fantazjach podczas kontaktu ze Zdzisią lub Czesią na płaskiej podeszwie.

Wiem coś o tym, bo Władek lat 97 zaskoczył mnie wczoraj swoją prośbą.
- Adela, załóż te pantofelki na wysokim obcasie!
- Ale po co?
- Bo tak intensywniej roztaczasz swój urok.
- To niewygodne, daj spokój, Żużu lat 97.
- Nie po to rozpychałem się łokciami, by cię zdobyć, żebyś teraz stroiła fochy!

Oczywiście zrobiłam awanturę Władkowi lat 97, bo dżentelmen nie zachowuje się tak na prześcieradle. I choć już dawno straciłam złudzenia co do elegancji powstańca w codziennym obyciu, to jednak cały czas mnie to razi. W każdym razie Władek uświadomił mi, że żeby zdobyć korporacyjną kobietę na obcasach, mężczyzna musi rozpychać się. Łokieć absztyfikanta ma być twardy, żelazny i bezkompromisowy, zatapiać się w sadle konkurenta, znienacka wyłazić bokiem i w ogóle być czujnym. Łokieć ważny jest też na prześcieradle, bo przecież skoro kobieta jest już na obcasach, to w rewanżu mężczyzna powinien być aktywny.

No i przeciw braku aktywności ja zwykle protestuję. Ale dziś mi się udało. Dziś Władek lat 97 ubrał buty na wysokich obcasach.

2 komentarze: