niedziela, 30 maja 2010

Wunderwaffe

Obudziłam się dziś z zatwardzeniem. Ściskają mnie kiszki - straszna rzecz. Inaczej ma tomaszka 2015, bo on wczoraj nieco popił, a alkohol zawsze rozluźnia. Ale ja mam zatwardzenie. To nieprzyjemna rzecz, gdy kobieta chce, a nie może. W ogóle wydaje mi się, że mężczyzn częściej rozluźnia, z kolei kobiety przypiera do ściany. W końcu niejedną dziewczynę widziałam, co do ściany się przytulała. Na całe szczęście plecami...

tomaszka 2015 zadzwonił do mnie przygnębiony.
- Ciociu - mówi. - Masz cel, ustalasz namiary, kierujesz lufę i w końcu podpalasz lont. A elektorat i tak ucieka w siną dal.
- Jesteś głupkiem - odpowiedziałam. - Nie wiem, czy nie pospieszyłam się z wyznaczeniem twojej kandydatury na Prezydenta RP w 2015 roku!
- Adela, wybacz, ja sam nie chciałem!
- Jak będziesz dalej tak bezmyślny, to zakażę ci zwracania się do mnie po imieniu!
- Co?
- Jak liczny jest twój elektorat? Na ilu głosach ci zależy?
- Wystarczą mi dwa głosy. Jeden plus mój.
- I ty strzelasz z armaty? - zapytałam.
- Eee? Noo?
- Musisz sieć zarzucić, baranie!
- Tylko nie baranie, ciociu! Tylko nie baranie!

Każdy w swoim życiu szuka Wunderwaffe. Ja przeczytałam, że najlepsze są zamoczone na noc w wodzie morele, po czym rano należy wypić wodę pozostałą z ich wymoczenia. Ale skąd miałam wiedzieć wczoraj, że dziś rano będę miała zaparcie?

Przepraszam, że dziś tak krótko, ale skieruję się do miejsca, w którym lubię myśleć. A mam co przemyśleć!

3 komentarze:

  1. Adelo, myślenie czasem boli, straszeni boli. Zatem protestuję przeciw konieczności myślenia!!! Nie karzcie nam zawsze myśleć! Miejcie serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Tomaszu!
    Myślenie boli?! Nie rób Pan więcej tych głupich błędów ortograficznych, bo jak ja mam Pana potem bronić?
    Ale ja i tak Pana kocham.
    Adela lat 73

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale robisz zwroty akcji!
    Myślałem, że to nasz oczekiwany szuka Wunderwaffe i dla kogo on te morele moczy? Już widziałem jak je wczas raniutko przed "POZAMECH'em" rozdaje ...
    A tu ... Pobudka! - Obstrukcja.

    OdpowiedzUsuń