czwartek, 10 czerwca 2010

Bóg oświeca, by potem przekląć!

Bóg najpierw oświeca, a potem przeklina!
O ja głupia!
Ja tragicznie i parszywie głupia!!
Ja nierozważna i naiwna!
Kyrie eleison. - Chryste eleison. - Kyrie eleison.
Chryste, usłysz mnie. - Chryste, wysłuchaj mnie.


Wzięłam tomaszka 2015 na spacer, na szukanie elektoratu, na oglądanie pup na żywo, a on włożył nochala w o jedne pośladki za dużo. Co za wstyd! Hańba, którą trudno mi dziś przełknąć! Jestem rozedrgana i zmartwiona do granic swej wytrzymałości. Nie mam pojęcia, jak rozwiązać sytuację. Nie wiem, co z fantem począć. Nie wiem, jak zapobiec dalszym poczęciom.

Siedziałam z Władkiem lat 94 na swojej kanapce. Było miło, wypiliśmy po raz 1347 bruderszafta (Władek lat 94 zawsze nalega na wypicie brudzia, a ja skrupulatnie to odliczam), grała muzyczka, ostatnio nastawiam się na Sławę, więc nastrój był - rzekłabym - przybylski, ja się rozmarzyłam i wzięłam do rąk laskę Władka lat 94, odstawiając ją na bok i robiąc więcej miejsca, gdy wtem zadzwonił domofon. tomaszka 2015! Powiedział, że idzie do mnie na górę z Pierwszą Damą!

Wpuściłam. Jak nie wpuścić Prezydenta 2015? Prezydent może wejść nawet w chwili intymnej. Prezydent jest kimś ważnym, jak spowiednik i wąż penetrujący od gastroskopii. Jak palec ginekologa badający tyłozgięcie macicy. Jak słońce, które wychyla się znad nocnej szarości i zagląda w oczy rozespanego, zbłąkanego podatnika. Jak tabletka od bólu głowy, która przemierza cały przewód pokarmowy, przedziera się przez kiszki, jelita grube oraz cienkie, by dotrzeć do zwieraczy.
Prezydent to nie byle kto.

Zatem pozwoliłam wejść. tomaszka 2015 to tłuścioch, który postanowił schudnąć, zresztą zawsze swoje partnerki wybiera chudsze, mogłam więc liczyć, że będzie się starać. Miałam rację. Odgłosy kroków na stopniach klatki schodowej dotarły do mnie już po 20 sekundach. Zadzwonił dzwonek. Otworzyłam drzwi.
- Ciociu, pozwól - rzekł w progu tomaszka 2015. - To jest Mariola.
Zobaczyłam kobietę opaloną mahoniowo, wildecką miłośniczkę starych modeli BMW, słuchaczkę bumc bumc bumc oraz różowo pomalowane płytki paznokci!

Porcie rozbitków -
Nadziejo zrozpaczonych -
Opiekunko rodzin -
Strażniczko młodzieży -
Podporo wdów -
Matko sierot -
Zbawienie umierających -
Pani naszych losów -
Bramo do przybytków niebieskich -
Królowo nieba i ziemi -

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata — zmiłuj się nad nami.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata — zmiłuj się nad nami.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata — zmiłuj się nad nami.

Przepraszam, nie mam siły dziś dokończyć historii. Muszę się zebrać. Może jutro?

1 komentarz: