wtorek, 7 września 2010

Powstańcza proteza a naturalna kończyna.

Dziś jest rocznica śmierci Józwy. Mojego męża. To był mężczyzna, dla którego porzuciłam w sferze erotycznej kobiety. Wywarł na mnie ogromne piętno. Ukształtował mnie heteroseksualnie, wyciskał pryszcze na plecach, nawet kilka razy kupił mi kwiaty. To nic, że szybko zwiędły, liczył się gest. Piękny gest.

Władek lat 94 jest tylko protezą, która wypełnia mi miejsce po Boskiej amputacji Józwy. Wprawdzie proteza Władka odpowiada mi kształtem, ale tylko dlatego, że jestem już ukształtowana heteroseksualnie i wiem, czego chcę. Nie wyciska mi pryszczy, choć kupił mi kiedyś kwiat. Doniczkowy. Kwiat zwiądł, ale roślina nadal rośnie. Kaktus jest coraz większy.

Do dziś wspominam naturalne kończyny Józwy. Ale nie tylko to. Z największym sentymentem wracam do pięknych chwil, w których osiągnęliśmy harmonię... Z Władkiem zaś już było inaczej. Zaczepił mnie w piątym systemie wersyfikacyjnym:

Władek: ----------- ( )-----------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------

Ja: ---------------- ||--//---------
--------------------( @ @ )---------
--------------o00o-- (_)--o00o----

Władek: ----------- ( )-----------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------

Ja: ---------------- ||--//---------
--------------------( @ @ )---------
--------------o00o-- (_)--o00o----

Władek: ----------- ( )-----------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------
--------------------- | -------------

Ja: ----------------- ||--//---------
--------------------( @ @ )---------
--------------------- (_)------------
-------------------- _/ -----------

Władek: ------------ ||--//---------
--------------------( @ @ )---------
--------------o00o-- (_)--o00o----


No to protestuję przeciw nowym systemom wersyfikacyjnym. Ja nie chcę być adorowana przez smsy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz