poniedziałek, 10 maja 2010

A fe, panowie narcyzi!

Jestem skrupulatna i nierzadko wnikliwa. Zbliżają się wybory, więc wzięłam kandydatów pod lupę. I wiecie do czego doszłam? Z pięciu badanych przeze mnie panów, tj. Kaczyńskiego, Komorowskiego, Leppera, Napieralskiego i Olechowskiego, aż czterech zostało poczętych w okresie przedwiośnia! A Przedwiośnie, przecież wiecie, to szklane domy.

Postanowiłam popatrzeć w Przyszłość. Zadzwoniłam do krewniaka i pytam:
- tomaszka, znasz jakąś dobrą wróżkę? Muszę uzupełnić swoją wiedzę.
- Wiedzę?
- Ty nie masz intuicji, więc nic nie rozumiesz! Znasz wróżkę?
- Ciociu, po co ci wróżka? Sam jestem chiromantą i mogę ci pomóc.
- Nie interesują mnie twoje niewyszukane sposoby podrywu, jakie stosujesz. Sama cię tego nauczyłam. Nie pamiętasz, chłoptasiu? Pytam się, czy znasz wróżkę?!
- Jest taka kobieta od numerów, ale za żadne skarby nie chce przejść na ty!
- Od numerów?
- Zajmuje się numerologią. Małgosia Stawarz. Ma stronę http://e-numerologia.pl/.
- Powiadasz, że jest dobrą numerolożką?
- Ma intuicję i wierzy w to, co robi.

Skończyłam rozmowę i poszperałam na tej stronie. Okazało się, że jest dwóch kandydatów, którzy są numerologicznymi Jedenastkami. To wyjątkowe numery. W miłości Jedenastki są bardzo nieśmiałe, ale uczuciowe. Nieraz przez całe życie szukają miłosnego ideału, nie zauważając osób, które są obok nich. Jedenastką jest pan Kaczyński. Najlepsi partnerzy dla Jedenastek to inne Jedenastki. Jedenastką jest również pan Lepper.

Inaczej jest z Dziewiątkami, które w miłości są sentymentalne i uczuciowe. Nie lubią wyrażać publicznie swoich uczuć. Dla prawdziwej miłości zdolne są poświęcić własne zyski, są też bardzo lojalne i wierne. Rodzinę kochają szczerze, ale czasami zaniedbują ja dla innych obowiązków. Dziewiątką jest pan Komorowski. Dobrymi partnerami dla Dziewiątek są inne Dziewiątki. Dziewiątką jest też pan Napieralski.

Został jeszcze samotny jak palec pan Olechowski. W szkole z wyglądu nie dałabym mu szóstki, ale na jedynkę też nie zasłużył. Ot, taka przeciętna trójka. I rzeczywiście, został poczęty wtedy, gdy pozostała czwórka kandydatów już dostawała pierwszego klapsa od położnej. Trójki w miłości poszukują lekkości i szczęścia. Kochają flirt, są zadbane, pociągają je piękni ludzie i piękne miejsca. Bywają niestety próżne i czasami obiecują zbyt wiele. Odpowiedni partnerzy dla Trójki to inne Trójki.

I kiedy myślałam o tych naszych kandydatach, to spostrzegłam, że Jedenastki kochają Jedenastki, Dziewiątki
wzdychają do Dziewiątek, a Trójki ślinią się na Trójki. Oni wszyscy mogą wzdychać również do siebie.

I dlatego protestuję! Przeciw wszystkim narcystycznym kandydatom, którzy mówią do nas, jednocześnie spoglądając z uwielbieniem w lustro. A fe!

2 komentarze:

  1. 11 + 9 + 3 = 23 => symbol bogini Eris - bogini niezgody, chaosu i nieporządku.
    I stała się światłość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie Fe!
    Bo Ciocia Wikipedia mówi:
    Eris posiada dwie manifestacje: groźną i łagodną: Niezgoda destrukcyjna, wywołująca wojny i Niezgoda twórcza, będąca duchem współzawodnictwa, pobudzająca do pilnego działania. Sprawiała, iż cieśla zazdrościł cieśli, iż każdy artysta zazdrościł innemu, a jednocześnie kochał własną pracę. Przedstawiana była jako uskrzydlona postać kobiety podobnie jak Irys.

    Przybyła nieproszona na wesele Peleusa i Tetydy i rzucając między boginie jabłko z napisem "Dla Najpiękniejszej" sprowokowała pośrednio wojnę trojańską, ponieważ wywołało to spór między Herą, Ateną i Afrodytą, rozsądzony przez Parysa.
    Jest matką licznych pojęć abstrakcyjnych m.in. Ponos (Trud), Limos (Głód), Algos (Ból), Fonos (Morderstwo), Lete (Zapomnienie), Horkos (Przysięga) i Mache (Walka).
    ...
    Brrrrr.

    OdpowiedzUsuń