wtorek, 11 maja 2010

Wyniki sondy - extra dodatek.

Kochani Współobywatele! Dziś została zakończona sonda. Chciałabym wszystkim głosującym serdecznie podziękować. Stanowicie zdrową, aktywną tkankę naszego polskiego społeczeństwa. W tym momencie apeluję do Was, drodzy Rodacy, byśmy uczcili minutą ciszy tych, którzy zagłosowali na pierwszą odpowiedź...


(po minucie) Oto wyniki sondy, a poniżej analizy uznanych autorytetów. Jeszcze raz dziękuję, Wasza Adela, lat 73.

Czy chciałabyś/ chciałbyś umrzeć?
1. Tak, natychmiast. - odpowiedziało 14% respondentów
2. Tak, ale dopiero po śmierci. - 39%
3. Przemyślę to, ale najpierw sprawunki. - 6%
4. Nie! Nigdy w życiu! - 14%
5. A mogę wcześniej pójść do fryzjera? - 17%
6. Ta sonda jest niesmaczna - nie wolno igrać z Losem. - 6%



Profesor Jadzia Biustonośkisz, socjolog: Bardzo ucieszyła mnie ta sonda, bo jej wyniki wyraźnie wskazują na skutki traumy, jaką doznali ostatnio nasi obywatele. Żałuję szczególnie tych 14%, którzy odebrali sobie życie, bo to byli prawdziwi patrioci. Tych głosów może nam zabraknąć!

Profesor Star – Lwowicz, seksuolog: Podejście kobiet do seksu wyraźnie ewoluuje. Jeszcze dwie, trzy dekady temu kobiety chciałyby wziąć w nieznaną podróż, jaką jest śmierć dla chrześcijanina, wałówkę (odp.3). Teraz wolą w zaświatach wyglądać szałowo (odp 5). Zacieram z radości ręce, bo myślałem, że w Niebie będę się nudzić.

Katarzyna Groihula, pisarka: Uważam, że to wspaniały wynik. Nie myślałam, że ponad 5 milionów Polaków zagłosuje na moją książkę! Myślę, że rezultat byłby jeszcze lepszy, gdyby „Nigdy w życiu” mogły czytać niemowlęta oraz ludzie ociemniali. Będę jutro rozmawiała z wydawcą. Musimy książkę wydać Brailem!

Ilona Faulicjańska, modelka: Początkowo chciałam zagłosować, jak inni kierowcy, czyli na te 40%, ale odkąd miałam wypadek już nie piję. Znaczy oprócz wina. Bo gdzie kara tam i wina. Ponadto jestem piękną kobietą, więc musiałam postawić na fryzjera!

Ks. Robert Zanęci, rzecznik metropolity krakowskiego: Oj, pani Adelo. Oj, co się pani Dziwisz?! Duchowieństwo musiało wybrać ostatnią odpowiedź. Śmierć jest bardzo poważna, bo zmarłemu już nie do śmiechu. On ma grobową minę. A kto chciałby mieć grobową minę? Chyba tylko saper.

1 komentarz:

  1. Mario Drypt:
    Dbaj o zdrowie należycie bo po śmierci stracisz życie!
    Czyli odp. 2.

    OdpowiedzUsuń